TÄYNNÄ: Demo: Asiakaskokemus ja osallistaminen

25.10.2017   08:45 - 11:30 Demo

Asiakaskokemuksen kehittäminen osallistavilla menetelmillä

Design thinkingissä käännetään huomio kehitettävästä palvelusta tai tuotteesta asiakkaan kokemukseen. Tämä on demo siitä, miten design thinking ja osallistaminen yhdessä auttavat kehittämään toimintaa niin, että asiakkaan saama kokemus paranee.

Tässä tilaisuudessa kuulet, miten fasilitointia eli osallistamista voi hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä. Tulet oppimaan ja kokeilemaan osallistavia menetelmiä, joita voit soveltaa kehitystyöpajoissa niin organisaation sisäisesti kuin asiakkaiden kanssa.

Tule kuulemaan ja kokemaan, miten asiakaskokemuksen kehittäminen helpottuu, kun design thinking yhdistetään osallistaviin menetelmiin.

Kenelle

Tämä tilaisuus on kaikille, jotka ovat kiinnostuneet asiakaskokemuksen kehittämisestä osallistamisen keinoin.

Aika ja paikka

Ke 25.10.2017 klo 8.45 – 11.30 Kaapelitehtaalla Helsingissä

Ohjelma

08:45  Kahvia, teetä ja voileipiä
09:00 Alustus, ohjelma ja tutustuminen
Tietoisku: Asiakaskokemus ja osallistaminen
Menetelmäkokeilu
Oivallusten soveltaminen omaan työhön
Tutustuminen Grape Peoplen palveluihin
11:30  Tilaisuus päättyy

Valmentaja

Demon pitää kokenut fasilitaattorimme Miikka Penttinen.

Oppimistapa ja tarkempi sisältö

Demolla on kolme tarkoitusta: se on oppimis-, myynti- ja verkostoitumistapahtuma. Ennen kaikkea demo on innostava aamu, jossa osallistujat oppivat itse tekemällä.

Ilmoittaudu ja osallistu näin

Demoon osallistuminen on maksutonta, mutta edellyttää ilmoittautumista Jyri Sarasteelle sähköpostilla [email protected].

Tapahtuma on täynnä

Kutsu vaikka mukaan kollega tai kaksi, jotka voisivat olla kiinnostuneita samasta aiheesta.

Tilaisuus alkaa klo 8.45 aamiaisella ja rekisteröitymisellä. Varsinainen demo alkaa klo 9.00.

Tervetuloa!