Onnistu hybriditapaamisen suunnittelussa ja johtamisessa!
Aikanaan bisnestapaamisen vaikein osuus oli perille löytäminen ja edustuskelpoisena pysyminen loskasäässä. Oi niitä aikoja! Tapaamisen muodot ovat räjähtäneet käsiin: ihmiset osallistuvat monesta paikasta, monenlaisilla laitteilla, monenmoisista toimintakulttuureista. Miten ihmeessä saan tapaamiset toimimaan monimutkaistuvassa maailmassa?
On hyviä periaatteita, joiden avulla erilaiset tilaisuudet saadaan sujuviksi ja tuloksellisiksi. Tässä maksuttomassa webinaarissa kuulet kolme onnistumisen edellytystä, oli kyse sitten lähi-, etä- tai hybriditapaamisesta.
Hybridikokousten tarve on kasvanut räjähdysmäisesti nyt, kun etätyö on yleistynyt ja lähitapaamiset tekevät paluuta. Hybriditapaamisen järjestäminen on kuitenkin monin verroin vaativampaa kuin pelkän lähi- tai etätapaamisen.
Miksi tulla tähän webinaariin?
- Kuulet kolmesta hybriditapaamisten sudenkuopasta, joista on hyvä olla tietoinen.
- Jaamme käytännön kokemuksia hybriditapaamisten järjestämisestä, vaikeuksista sekä ratkaisuista.
- Ilmoittaudu, ja kuulet sekä onnistumistarinoita että herkullisimmat mokamme!
Kenelle webinaari on?
Tämä on sinulle, joka järjestät kokouksia, koulutuksia tai työpajoja. Järjestämäsi tapaamisen tavoitteena voi olla esimerkiksi:
- suunnittelukokous, jossa kaikkien ideat saadaan esiin
- infotilaisuus, jossa halutaan myös osallistujilta palautetta
- koulutus, johon kaivataan vuorovaikutusta
- työpaja, jossa on tarkoitus sitouttaa ihmiset yhteiseen suuntaan ryhmätilanteiden fasilitoijana
Vinkki: Kutsu kollegasi mukaan webinaariin jakamalla julkaisu sosiaalisessa mediassa alla olevista kuvakkeista!