Asiakaskokemus on organisaaation kovaa, strategista ydintä. Se ei ole tilastoa vaan asiakkaan ja organisaation välistä aitoa vuorovaikutusta. Me Grape Peoplessa viemme huomion datasta ihmiseen. Autamme saamaan asiakkaan äänen kuuluviin koko organisaatiossanne. Ilman tätä vuorovaikutusta asiakaskokemuksen parantamisessa juututaan palvelun laadun ja tarjonnan tarkasteluun. Pelkkä palveluun keskittyminen ei kuitenkaan riitä, koska asiakaskokemus on tärkeämpää kuin palvelu. Asiakaskokemus on tai sen pitäisi olla kaikkien organisaatioiden strateginen painopiste ja toimintaa ohjaava tekijä.

Grape People järjestää maksuttoman demon asiakaskokemuksen johtamisesta

tiistaina 31.1.2017 kello 8:45–12:00

Kaapelitehtaalla Helsingissä.

Grape_kuvitukset_koottu_28-4-2016

Demo ei ole luento, vaan innostava aamupäivä, jossa osallistujat oppivat itse tekemällä. Demossa käymme läpi Grape Peoplen tavan ja prosessin fasilitoida asikaskokemuksen johtamista. Opit myös ainakin yhden konkreettisia menetelmiä, jotka voit ottaa heti käyttöön työssäsi.

Demoon osallistuminen on maksutonta, mutta edellyttää ilmoittautumista Jyri Sarasteelle sähköpostilla etunimi(at)grapepeople.fi. Kutsun saa lähettää eteenpäin mukaville kavereille, jotka ovat kiinnostuneita fasilitoinnista ja ogranisaation kehittämisestä.

Tervetuloa demoilemaan!