Tässä webinaarissa tutustumme Howspace-alustan avulla eriaikaiseen yhteistyöhön. Howspace tarjoaa yhteisen keskustelualustan ennen palaveria, sen aikana ja jälkeen.
Kaikilla on välillä huonoja kokouksia. Toisilla kalenteri on niitä täynnä.
Ongelma on hankala, sillä huonot kokoukset tuottavat lisää huonoja kokouksia.
Huonosti valmistellut kokoukset venyvät. Keskustelu on muutaman henkilön dominoimaa. Kokouksessa ei ole niinkään osallistujia kuin istujia.
Kun kokouksista tulee kädenlämpöiset tulokset, niitä on paikattava jälkeenpäin – usein uusilla kokouksilla.
Mitä sitten voimme tehdä?
Mutta entä jos kokousaiheen käsittely alkaisi jo ennen kokousta ja jatkuisi kokouksen jälkeen?
Tämä on mahdollista monilla digityökaluilla, mutta yksi tekee sen erityisen helpoksi.
Tässä kokemuksellisessa webinaarissa kokeilemme yhdessä ajattelua ennen kokousta, sen aikana ja sen jälkeen. Alustana on Howspace.
Tässä Grape Peoplen webinaarissa vetäjänä Jonas Rajanto ja vierailevana puhujana Sanni Juoperi, Head of Growth, Howspace.
Webinaari ei ole tuotedemo. Esittelemme tuotteen lyhyesti ja kokeilemme sen käyttöä. Pääaiheena on kokousten suunnittelu ja johtaminen.
Tervetuloa mukaan maksutta!
Miksi osallistua webinaariin?
- Ymmärrät, kuinka valmistautua kokoukseen ja auttaa osallistujia valmistautumaan
- Tutustut eriaikaiseen yhteistyöhön
- Näet kuinka osallistaa ennen kokousta, kokouksen aikana sekä sen jälkeen
Kenelle webinaari on?
- Kokouksien vetäjille
- Sinulle, joka olet kyllästynyt huonoihin kokouksiin
Vinkki: Kutsu kollegasi mukaan webinaariin jakamalla julkaisu sosiaalisessa mediassa alla olevista kuvakkeista!
🤔 Etkö näe ilmoittautumislomaketta? Suosittelemme Chrome-selainta. Tarkista myös mahdolliset mainokset (adblocker) tai evästeet (cookies) estävät lisäosat.